22 Dec
22Dec

בימים אלה ממש מתחילה תקופת בגרויות החורף של תלמידי התיכון.

בכל שנה התקופה הזו מורכבת ומלחיצה עבורם והפעם אפילו יותר. שנת הלימודים האחרונה הביאה איתה המון אתגרים לתלמידים, למורים וגם להורים, אתגרים שדרשו מכולם להתאמץ הרבה יותר אבל בסופו של דבר מי שיקבלו את הציון שחור על גבי מסך הם התלמידים, נערים ונערות בגילאי 16-18 שהשקיעו בטירוף כדי להוכיח שהם טובים. 

תחשבו רגע כמה בדיחות קיבלתם בוואטסאפ השנה על בוגרי מערכת החינוך של שנת הקורונה? סביר להניח שהרבה. הבדיחות האלה הן על אותם התלמידים והציון שלהם הוא זה שהולך להראות בסופו של דבר האם הבדיחה היא סתם קטע מצחיק או שזו באמת המציאות. 

הציונים האלה הם רק מספר אבל גם התלמידים צריכים לזכור את זה. כל הקשיים, האתגרים והמאמצים שהם השקיעו השנה הולכים להתנקז למספר אחד שיהיה כתוב ליד השם שלהם וליד המקצוע הרלוונטי... 

דווקא בתקופה הזו חשוב במיוחד לתת להם לעסוק בדברים נוספים, לתת להם לגלות יכולות חדשות, צדדים חדשים שיכולים לקבל הערכה בצורות רבות ומגוונות- יצירה של תוצרים שניצבים מולם יום יום ומזכירים להם כמה שווה להתאמץ (כמו ציור או צילום מיוחד), כאלה שאחרים יכולים לראות או לשמוע ולפרגן להם על המאמץ (כמו בגד או מוזיקה שהלחינו) או אפילו משהו טעים שגורם לכולם לחייך (אם תרצו מתכון לעוגת שמרים שוקולד מושחתת תגידו ואתן לכם בכיף). 

אם בא לכם כמה רעיונות פשוטים שיכולים לעזור להפעיל את הדמיון אתם מוזמנים להיכנס לכאן!

הכי חשוב- תנו להם לעשות דברים שיזכירו להם שהם הרבה יותר מסתם מספר והרבה יותר מבדיחה בוואטסאפ:)

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.